Space Shutter
Happy 8 month relationship ♥
Saturday, March 3, 2012 ✿ 6:24 PM ✿ 0 Shutter Comments

Tngok tajuk aku tak ? Hee ,okay dah nk dekat setahun kan ? :DD
Kay kdang2 aku Benciiiiii sgt kt dia . Hati aku slalu suruh aku lepaskn dia . Tpi aku takboleh
Dia kekadang suka sgt buat aku sakit hati kan awak ? Hehe takpee saya redhaa .
Biasa la tu , prempuan mna yg tk prnah nangis untk boyfie dia kan ? Dulu kita dekat sngat kan? Tapi skrang kita dh jauh . awk skolah asrama , sya skolah hussein onn . Hm , awk okay tak duduk sana ? sihat ? okay aku slalu sgt risau psal dia . dia risau tak psal aku haa ?
Takpelah bulan 3 ni kan ada cuti . kita jumpa okay ? Aku harap kau takkan sakitkn hati aku lagi :'D

Miss You A Lot



Older PostNewer Post
Me You Home
DashboardFollow

Little Disclaimer;


Assalamualaikum awak :) Shazwani / sweet thirteen / SmkTho / Penang . Love chocalate
Underline Strike Bold Italic

Lets Mengumpat;

Put your own Cbox. Recommended 200x65.

Credditostata;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt