Space Shutter
Untunglaaa :\
Wednesday, February 15, 2012 ✿ 3:57 AM ✿ 0 Shutter Comments
Jyeah! tgk tajuk aku hari neh . Kay bosan sngt haa -,- Geng aku Akhtar,Damia,Hidayati,Fatin ,Iezah,Azilah semua msuk SMKPJ . Wuhuuu , untunglaa :'D AKu jee trtinggal kt SMKTHo kenn ?
Tak syiok weh , hmpa best la boleh gossip sama2 , ponteng sama2 , rehat sama2 ken ?
memang untung ah :'( semalam aku tnya mama aku " maa , nak tukaq skolah jgk " Then mak aku jwab " Haish! takpayah duk ikut org la , kita kena ada prinsip kita sndiri....blablabla "
Haa , amik kau wani kan dh kena ceramah haa . Weh , series tak syok sgt . Zainab,Nadhira,Athirah dah smbong~ Aku kwn dngn Aafrin,Nurin,Syafienaz,Liyana jelah kenn dlm kelas ? Hm . apaapa jangn lupa aku tau ? hmpa lupa aku siap hmpa aku tmpaq hmpa lajulaju :'D Hee , Kbai . I love you

Labels:


Older PostNewer Post
Me You Home
DashboardFollow

Little Disclaimer;


Assalamualaikum awak :) Shazwani / sweet thirteen / SmkTho / Penang . Love chocalate
Underline Strike Bold Italic

Lets Mengumpat;

Put your own Cbox. Recommended 200x65.

Credditostata;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt