Space Shutter
Friends Again .
Tuesday, December 20, 2011 ✿ 6:55 AM ✿ 0 Shutter Comments

Tgk tjuk aku , "Friends Again"
harini aku nk crita lgi psal kwan2 aku yg agk gila haha .
Nak aku share tak Happy moment kitaorg ? Okayy , aku crita .
Time tu mmang happy gila siot ! smua cikgu sibuk buat krja ape tah , pstu yg pling best
skali smua budak lelaki thun 6 takde dlam kelas , cikgu mintak diorng
tlong cikgu . Geng2 kelas aku pun ape lgi
brpesta laa kmi , hahaha . smua geng2 kmi je ade dlm kelas
geng2 lain smua prgi mrayap mne tah .
Then , aku kluar tgk kiri knan takde cikgu . trus aku lari msuk dlm kelas ttup pintu
blakang n dpan , kami buad semak habis dlm kelas
kawan2 aku yg lain pulakk menari gilagila lahh , tmbah2 si zainab . Haha
Aku buad semak kelas jea >_< haha *jahat takk ?
 Then aku takut tiba2 cikgu dtg , aku pun kluar kelas lgi skali tgktgk ade cikgu
shazatul kt luar :O trkejut jgk la time tu sbb tkut dia dngar
kami menyanyi semua . aku tgk dia lama2 pstu dia tgk aku balik
aku senyum watlek je kt dia , dia pun senyum balik .
takdan aku nk tutp pintu balik , budak laki dh mai -_____- sebok betul .
Haha , tu ja aku nk cita , kboii . much love 





Older PostNewer Post
Me You Home
DashboardFollow

Little Disclaimer;


Assalamualaikum awak :) Shazwani / sweet thirteen / SmkTho / Penang . Love chocalate
Underline Strike Bold Italic

Lets Mengumpat;

Put your own Cbox. Recommended 200x65.

Credditostata;
✿ Skins by Husna
✿ Basecodes by Jaja
✿ Graphics by WeHeartIt